FellowEquality.com
readbud - get paid to read and rate articles

Rabu, 09 November 2011

WINDOWS

Service Pack 1

 

Service Pack 1 (SP1) untuk Windows XP dikeluarkan pada 9 Sep 2002. Ia mengandungi tampalan keselamatan pasca RTM dan panas-perbaikan, refurbish keserasian, sokongan pilihan. NET Framework, membolehkan teknologi untuk peranti baru seperti PC Tablet, dan baru Windows Messenger 4,7 versi. Ciri-ciri baru yang pale ketara adalah USB sokongan 2.0 dan akses Set Program dan utiliti Lalai yang bertujuan untuk menyembunyikan pelbagai produk middleware. Pengguna boleh mengawal aplikasi lalai untuk aktiviti-aktiviti seperti menyemak imbas web dan mesej segera, serta menyembunyikan akses kepada beberapa module Microsoft dibundel.

Utiliti ini mula-mula dibawa masuk ke dalam Windows lebih tua 2000 sistem operasi dengan Service Pack 3. Pek Perkhidmatan ini disokong SATA dan pemacu keras yang lebih besar daripada 137GB (48-bit LBA sokongan) secara lalai. Mesin Maya Java Microsoft, yang mana bukan dalam versi RTM, muncul dalam Pek Perkhidmatan ini. [45] Sokongan bagi IPv6 juga telah diperkenalkan dalam Pek Perkhidmatan ini.

 

WINXP PROFESSIONAL SP1

MEDIAFIRE PART 1

MEDIAFIRE PART 2

MEDIAFIRE PART 3

MEDIAFIRE PART 4

 

 

 

Service Pack 2

 

 

Service Pack 2 (SP2) telah dikeluarkan pada Ogos 25, 2004 dengan penekanan kepada keselamatan. Tidak seperti pek perkhidmatan sebelumnya, SP2 menambah fungsi baru untuk Windows XP, seperti WPA penyulitan keserasian dan lebih baik Wi-Fi sokongan (dengan utiliti wizard), pop-up blocker untuk Internet Explorer 6, dan sokongan Bluetooth. Skrin baru dialu-alukan semasa foot heart membuang judul "Profesional", "Home Edition" dan "Embedded" sejak Microsoft memperkenalkan Windows XP yang baru edisi sebelum pelepasan SP2.

Loading bar hijau dalam Edisi Rumah dan kuning Embedded digantikan dengan bar biru, yang dilihat dalam versi Profesional dan lain-lain Windows XP, membuat foot skrin sistem operasi menyerupai antara satu sama lain. seperti Panel Kawalan dan alat Bantuan dan Sokongan, kekal seperti dahulu.

 

 

 WINXP HOME PREMIUM

MEDIAFIRE PART 1

MEDIAFIRE PART 2

MEDIAFIRE PART 3

MEDIAFIRE PART 4

 

 

 

 

Windows XP Service Pack 3 (SP3) telah pada Apr 21, 2008, dan kepada orang ramai melalui kedua-dua Pusat Muat Turun Microsoft dan Windows Update pada 6 Mei 2008.

Ia bermula secara automatik ditolak keluar untuk pengguna Kemaskini automatik pada Julai 10, 2008. Service Pack 3 boleh dipasang pada sistem dengan versi Internet Explorer 6, 7 atau 8. Internet Explorer 7 dan 8 tidak dimasukkan sebagai sebahagian daripada SP3.

 

 

 

 

 

WINXP PROFESSIONAL (FREE IDM 6.05 FULL VERSION)

 MEDIAFIRE PART 1

MEDIAFIRE PART 2

MEDIAFIRE PART 3

MEDIAFIRE PART 4

MEDIAFIRE PART 5


Tidak ada komentar:

Posting Komentar